10 Ekim 2011 Pazartesi

Bir garip kent konseyi seçimi…

Akyakamıza hayırlı olmasını diliyorum. Yaşadığımız belde dünya köyü olma yolunda ilerliyor, her sene tatilci nüfusu ve yerleşik nüfus hızla artmakta haliyle sorunlarda artmakta, beldemiz yerel yönetim tarafından iyi yönetilememektedir, yeni seçilen kent konseyi ne çok iş düşmektedir.
Nedir bunlar;
Mayıs-Ekim ayları arasında yoğunluk kazanan çöp problemi, bu aylarda bir araç yetmemektedir. Belediye çöp bidonu konusunda halkla inatlaşmaktadır, yollar, azmak kenarları, piknik alanları pislik içindedir.
Maliyenin yıkımında açılan çukur içi pis su dolu ve sivrisinek yuvası olarak tarihi değerini korumaktadır.
İnişdibindeki patlak lağım borusunun üst görüntüsü düzeltilip alt kirliliği devam etmektedir.
Çok beğenilen Akyaka mimarisi hızla yok olmaktadır.
Azmak kenarında tekneler karaya çekilip, tamir ve boya bakımları yapılmakta, çevre ve azmak kirletilmektedir.
Kış geliyor, evlerde kömürler yakılmaya başlanacaktır.
Daha çok var, Akyaka’yı yaşanır hale getirmek için bu ve bunun gibi eksileri elbirliği ile artıya dönüştürmek dileğimle, yeni göreve gelen arkadaşlara cesur ve başarılı bir çalışma dönemi diliyorum.
                                                                                                                             Sadık Şimşek

1 yorum:

  1. yoruma gerek yok. aynen katılıyorum ve kolaylıklar diliyorum. dilerim kent konseyi asli görevlerini hiç bir etki altında kalmadan yerine getirebilir.
    vahdet ünal

    YanıtlaSil